close

Carly Rae Jepsen-Call me maybe -BIBO COVER.jpg

BIBO很喜歡這首輕快的校園告白歌曲 跟她一起唱 🐶

喜歡我們的文章與影片,記得關注、訂閱、分享、按讚與留言,

你就會收到我們最新的通知喔!

Call Me Maybe / Carly Rae Jepsen
I threw a wish in the well
我向許願池裡許下了個願望
Don't ask me, I'll never tell
別問我,我絕不會脫口透漏
I looked to you as it fell
我充滿愛意的看著你
And now you're in my way
而你就這樣走入了我的生命

I trade my soul for a wish
我以我的靈魂交換一個願望
Pennies and dimes for a kiss
用幾個分、角銅板換一個吻
I wasn't looking for this
我並不是真的在尋求這個
But now you're in my way
但如今你就這樣佔據了我的生命

Your stare was holding
你堅定地凝視著我
Ripped jeans, skin was showin'
破牛仔褲透出你的肌膚
Hot night, wind was blowin'
火熱的夜晚伴隨著微風拂面
Where you think you're going, baby?
你覺得自己還能去哪裡呢,寶貝?

Hey, I just met you
嘿,我才剛遇見你
And this is crazy
而這聽起來有點瘋狂
But here's my number
但這裡是我的電話號碼
So call me maybe?
所以可以的話打給我好嗎?

It's hard to look right at you, baby
直視你的雙眸實在是件難事,親愛的
But here's my number
但這裡是我的電話號碼
So call me maybe?
所以可以的話打給我好嗎?

You took your time with the call
你花了好長一段時間才打給我
I took no time with the fall
但我沒過多少時間便陷入愛情
You gave me nothing at all
你尚未對我付出些什麼
But now you're in my way
但你至今的深入我的世界裡

I beg, and borrow when steal
我用乞求、借取甚至用偷竊的各種手段來感受
The first sight and it's real
第一眼見到你並感受到這如此真實
I didn't know I would feel it
我從未知曉我能體會到這個
But it's in my way
但一切就這樣闖入我的世界中

Your stare was holding
你堅定地凝視著我
Ripped jeans, skin was showin'
破牛仔褲透出你的肌膚
Hot night, wind was blowin'
火熱的夜晚伴隨著微風拂面
Where you think you're going, baby?
你覺得自己還能去哪裡呢,寶貝?

Hey, I just met you
嘿,我才剛遇見你
And this is crazy
而這聽起來有點瘋狂
But here's my number
但這是我的電話
So call me maybe?
所以可以的話打給我好嗎?

It's hard to look right at you, baby
直視你的雙眸實在是件難事,親愛的
But here's my number
但這裡是我的電話號碼
So call me, maybe?
所以可以的話打給我好嗎?

Before you came into my life
在你到來我的生活之前
I missed you so bad
我便已經強烈的思念你的存在
I missed you so bad
我已經非常的想念你
I missed you so, so bad
我真的強烈的想要你、非常的

Before you came into my life
在你到來我的生活之前
I missed you so bad
我便已經強烈的想念你的存在
And you should know that
而你該知道這些

Hey, I just met you
嘿,我才剛遇見你
And this is crazy
而這聽起來有點瘋狂
But here's my number
但這是我的電話
So call me maybe?
所以可以的話打給我好嗎?

It's hard to look right at you, baby
直視你的雙眸實在是件難事,親愛的
Here's my number
這裡是我的電話號碼
So call me maybe?
所以可以的話打給我好嗎?
So call me maybe?
所以打給我可以嗎?

It's hard to look right at you, baby
直視你的雙眸實在是件難事,親愛的
But here's my number
但這裡是我的電話號碼
So call me maybe?
所以可以的話打給我好嗎?

Before you came into my life
在你到來我的生活之前
I missed you so bad
我便已經強烈的思念你的存在
I missed you so bad
我已經非常的想念你
I missed you so, so bad
我真的強烈的想要你、非常的

Before you came into my life
在你到來我的生活之前
I missed you so bad
我便已經強烈的想念你的存在
And you should know that
而你該知道這些
I missed you so bad
我已經非常的思念你

I threw a wish in the well
我向許願池裡許下了個願望
Don't ask me, I'll never tell
別問我,我絕不會脫口透漏
I looked to you as it fell
我充滿愛意的看著你
And now you're in my way
而你就這樣走進了我的生命

I trade my soul for a wish
我以我的靈魂交換一個願望
Pennies and dimes for a kiss
用幾個分、角銅板換一個吻
I wasn't looking for this
我並不是真的在尋求這個
But now you're in my way

但你就這樣佔滿了我的生命

 

 

 

 

arrow
arrow

    BIBO小妞妞 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()